“To jest cudowne i magiczne doświadczenie -
tworzyć wspólnie z dzieciakami piękne cyfrowe projekty. Czuję się jak dobra wróżka”

Nauczycielka Ruta (klasy 1-3)

"Zaprogramowane" kartki świąteczne

Dzieci uczą się rysować, animować i programować tworząc kartki świąteczne, używając narzędzia do programowania wizualnego - Scratch.

Planety 3D

TinkerCar - to narzędzie to tworzenia modeli 3D. Dzieci uczą się myślenia przestrzennego, motoryki poruszania się myszką, a jednocześnie odkrywają kosmos i poznają układ słoneczny.

Matematyka i programowanie kreatywne

Dzieci tworzą animowaną rozmowę, a przy okazji uczą się dodawać i odejmować liczby.

Animowana historia
z świata roślin

Jak się rozwija fasolka? Tworząc animację, dzieci się uczą o cyklu życia roślin. Świetnie służy do tego narzędzie do programowania wizualnego - Scratch.

28 837!

Tyle razy scenariusze Jasne zostały zastosowane w klasie z dziećmi!

Dziękujemy naszym nauczyciel(k)om (a mamy ich już ponad 3,5 tys.) za to, że budują kompetencje cyfrowe wśród 68 tys. dziewczynek i chłopaków w szkołach podstawowych w Europie.

"Używam narzędzi cyfrowych na wielu przedmiotach, praktycznie każdego tematu można się nauczyć stosując projektowanie technologiczne. Rozwijamy myślenie analityczne, motorykę ruchu, kreatywność, obserwujemy interdyscyplinarne połączenia między przedmiotami. To ma ogromną wartość merytoryczną."

- Nauczycielka Daiva